Na naši spletni strani uporabljamo piškotke s katerimi zagotavljamo polno funkcionalnost strani.  Več o piškotkih
Zapri
  Košarica 0
Izberi kategorijo
Izberi filtre
Nazadnje ste si ogledali

     

    1stavno 

    banner 

     

     

    Moj-e-dom-BW v3 7111 boniteta2020         

    GARANCIJA

    Vsi izdelki v prodaji imajo garancijo uvoznika oziroma proizvajalca ter zagotovljeno servisiranje in rezervne dele v Sloveniji. Za uveljavljanje garancije in servisno vzdrževanje se lahko obrnete na najbližjega pooblaščenega serviserja. Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji navedeni na garancijskem listu, ki mora biti priložen vsakemu izdelku, ali je vsebovan na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi kopije računa. Garancija praviloma ne velja za: potrošni material, baterije, Ni-Cd in NiMH baterije in akumulatorje, žarnice, diskete, optične medije, video in avdio kasete, varovalke, elektronske komponente, ipd.
     
    Garancija ne velja za avdio in video posnetke ter računalniške programe, če je potrošnik odprl varnostni pečat. Za odprtje varnostnega pečata se šteje pretrganje ovojne folije ali razkritje serijske številke. Podatek o garanciji je naveden tudi na strani posameznega artikla. Če tega podatka ni, artikel nima garancije ali pa podatek trenutno ni znan. V tem primeru nas kupec lahko kontaktira, da mu sporočimo aktualne podatke.
     
    Kupec je ob prevzemu dolžan blago preveriti in morebitne nepravilnosti ali poškodbe takoj sporočiti dostavljalcu, nato pa se s podjetjem MojEdom spletna prodaja, Miran Kastelic s.p. dogovori za zamenjavo blaga ali vračilo kupnine. Naknadne prijave izvengarancijskih napak ali poškodb podjetje ni dolžno obravnavati, saj kasneje ni možno ugotavljati, če je do napak ali poškodb prišlo pred ali po prevzemu blaga.
     
    V primeru nakupa kateregakoli izdelka bele tehnike na podjetje, velja omejena garancija 12 mesecev!

    PODALJŠANA GARANCIJA "BREZ SKRBI"

    Podaljšane garancije "Bres skrbi" zaradi odločitve zavarovalnice o umiku iz našega trga ne tržimo več!

    Ko škoda nastane ali jo ugotovite, jo takoj (najkasneje v 3 dneh) prijavite na spleti strani zavarovalnice AmTrust (zastopstvo AQILO).

    Spletni naslov za prijavo škode.

    Na tem naslovu se nahaja e-obrazec za prijavo škode. Tukaj izpolnite vse zahtevane podatke, kot so: vaš naslov, telefonski kontakt, podatki o izdelku, kdaj se je škoda zgodila, kakšna škoda se je zgodila…itd.

    V primeru, da zavarovalnici ne posredujete vseh podatkov in potrebnih potrdil, ni kritja škodnega primera.

    Po izpolnitvi vseh zahtevanih podatkov, na koncu priložite še »priloge« kopije dokumentov:

    •          Račun
    •          Zadnjo stran polne zaščite, kjer so izpolnjeni podatki o izdelku in naš žig
    •          Fotografija poškodovanega izdelka

    Po oddaji boste takoj prejeli potrdilo o prejetju prijave škode. V kolikor je vse pravilno izpolnjeno in so priloženi vsi potrebni dokumenti, vas bo v roku 2 do 3 dni kontaktiral pristojni serviser, s katerim se potem dogovarjate o vseh nadaljnjih postopkih.

    Dogovorite se tudi kje in kdaj naj prevzamejo okvarjen oz. poškodovani izdelek, koliko časa bo trajalo popravilo…itd. Za pomoč pri izpolnjevanju in vseh dodatnih vprašanjih so vam na voljo na direktnem kontaktu zavarovalnice oz. zastopniku.