SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine MojEdom.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna trgovina MojEdom.si posluje na področju Slovenije, upravlja jo Moj E dom spletna prodaja, Miran Kastelic s.p.
CENE IZDELKOV
Naročanje v spletni trgovini MojEdom poteka v slovenskem jeziku (pogodbo je mogoče skleniti tudi v angleškem in hrvaškem jeziku) prek spleta 24 ur na dan in 7 dni v tednu. Izbirate in naročate lahko izdelke, ki so vam na voljo v seznamu izdelkov. Vsi izdelki, navedeni na teh straneh, so na voljo do odprodaje zalog. Vse cene na straneh MojEdom so navedene v evrih in vsebujejo DDV.
VARNOST
Zagotavljamo vam, da bomo vaše podatke obravnavali zaupno, jih skrbno varovali in v nobenem primeru posredovali ali prodali tretji osebi (izjeme v primeru nezakonitega delovanja v skladu z veljavnimi zakonskimi predpisi). Pridobljene podatke bomo uporabljali le za nemoteno izvedbo nakupov, statistično analizo z namenom izboljšanja delovanja spletnih strani in storitev ter v primeru, če se boste tako odločili, za pošiljanje elektronskih novic in ponudb.
DOSTOPNOST INFORMACIJ (povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
b) kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
g) način plačila in dostave
h) časovno veljavnost ponudbe
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
j) pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci
HRAMBA PODATKOV
Pogodbe o nakupu (naročila) so sklenjene v slovenskem jeziku in jih hranimo v elektronski obliki.
Stranka po oddaji naročila prejme pogodbo o nakupu na elektronski naslov, ki je bil naveden v obrazcu za naročilo.
Pogodbe so prav tako naknadno dostopne:
Za registrirane kupce: preko uporabniškega računa ali na pisno zahtevo po elektronski pošti na info@mojedom.si.
Za neregistrirane kupce: na pisno zahtevo po elektronski pošti na info@mojedom.si.
Več o politiki varstva osebnih podatkov
NAROČANJE IN PREGLED NAROČIL
Postopek naročanja je podrobno predstavljen na strani Pomoč pri nakupu. Ob naročilu Vam na elektronski naslov, ki ste ga vpisali ob naročilu pošljemo obvestilo o vašem nakupu. Istočasno pa se Vaše naročilo shrani tudi pri nas. Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku ponudnika, kjer lahko spremljate status Vašega naročila ( v obdelavi, čakamo na blago od dobavitelja, oddano na dostavno službo, dostavljeno/plačano/zaključeno...).
AVTORSKE PRAVICE
Vsi članki in vodniki po nakupih so last njihovih avtorjev in se jih brez dovoljenja ne sme razmnoževati.
DOSTAVA IN PREVZEM BLAGA
Dobavljivost artiklov in ostale podatke o vašem naročilu vam sporočimo po elektronski pošti ali po telefonu, potem ko prejmemo vaše naročilo. Običajno je dostava v 1 do 3 delovnih dni po naročilu. V primeru, da je ob artiklu navedeno, da je na zalogi, to običajno pomeni, da je na zalogi pri dobavitelju, v tem primeru je dobava predvidoma v 1 - 2 dneh, razen pri večini izdelkov bele tehnike (AEG, Bosch, Candy, Gorenje, Electrolux in Zanussi) kjer je dobavni rok cca 2 - 5 dni. V kolikor naročenega blaga trenutno ni na zalogi, vas bomo o predvidenem datumu dobave/dostave čimprej obvestili. Ob morebitni nedobavljivosti naročenih artiklov vas bomo obvestili o spremembah in vam omogočili preklic naročila, zamenjavo naročenega artikla ali kakšno drugo dogovorjeno možnost.
Strošek dostave je 3,99 € (po Sloveniji). Strošek dostave se prišteje strošku naročila, kar je zavedeno tudi v košarici in na računu. Pri naročilih nad 200€ in pri osebnih prevzemih dostavnih stroškov ni!
Plačilo po povzetju je enostavna oblika poslovanja, saj blago plačate pri prevzemu na željenem naslovu. Dostavo vrši dostavna služba Pošte Slovenije, v kolikor ste v času dostave odsotni, dobite obvestilo s katerim lahko blago prevzamete na vaši pošti ali pa se dogovorite za ponovno dostavo. Po dogovoru in doplačilu 15 € je možen tudi odvoz rabljenega aparata (storitev označite v naročilu pod opombe). Plačilo po povzetju za pravne osebe je zaradi zakona o preprečevanju pranja denarja možno le do zneska 420 €.
V primeru plačila po predračunu oz. preko spletne banke, vam pošljemo predračun po e-mailu z informacijo o dobavnem roku. Zaradi hitrejšega postopka obstaja možnost direktne dobave s strani dobavitelja, v tem primeru vam račun pošljemo ločeno po pošti.
Osebni prevzem je možen na podjetju Grafo, Letališka 32 v Ljubljani. Delovni čas: od ponedeljka do četrtka od 8 do 16 ure, v petek od 8 do 14 ure. Osebni prevzem je možen samo na podlagi predhodnega naročila in plačila po predračunu, plačilo z gotovino ali plačilno kartico ni možno!
VRAČILO BLAGA
V skladu z določili ZVPot ima potrošnik v primeru pogodbe, sklenjene na daljavo (kamor sodi tudi nakup preko spletne trgovine), pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga obvesti prodajalca, da odstopa od pogodbe, pri tem pa mu ni potrebno navajati razloga za svojo odločitev. Že prejeto blago mora potrošnik vrniti podjetju najkasneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe na svoje stroške. Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu mora podjetje vrniti vsa prejeta plačila, in sicer nemudoma oziroma najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe.
Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.
Kupec blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe, ampak ima le zaradi narave spletne trgovine (pogodbe na daljavo) možnost, da še enkrat premisli o nakupu. Kupec sme izdelek pregledati in opraviti preizkus, ki je nujno potreben za ugotovitev dejanskega stanja.
Za lažje razumevanje pravic o vračilu izdelkov, navajamo pojasnilo tržnega inšpektorata (vir: Informacije - Glasilo Trgovinske zbornice Slovenije, 20. januar 2012, številka 3):
Pri pravici do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo, je treba vedeti, da gre za odstop od pogodbe, ne da bi bilo s stvarjo samo karkoli narobe, pač pa gre ta pravica potrošniku že zaradi same narave pogodbe – sklenitev pogodbe na daljavo. Pri pravici do odstopa od pogodbe namreč ne gre za to, da potrošnik ne bi vedel, kaj kupuje (načeloma potrošnik tudi pri ostalih stvareh ve, kaj naroča), temveč zgolj za to, da o svoji odločitvi v zakonsko predvidenem roku premisli in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe.
Prav tako je treba vedeti, da sklenitev pogodbe na daljavo potrošniku ne daje več pravic, kot sicer sklenitev pogodbe na klasičen način (to je z obiskom v prodajalni). Tako potrošnik ne more in ne sme prejetega blaga neovirano uporabljati ves čas do odstopa od pogodbe, saj tukaj ne gre za nakup na preizkušnjo, kjer bi bil preizkus blaga pogoj za ohranitev pogodbe v veljavi. Potrošnik tako sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno »preizkušanje«, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.
Pravica do odstopa od pogodbe ne daje potrošniku nobene pravice več, pač pa samo možnost, da tudi po tem, ko že prejme blago, ponovno premisli svojo odločitev o nakupu in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe, ne daje pa mu pravice uporabe blaga.
Razen, če se pogodbeni stranki dogovorita drugače, kupec nima pravice do odstopa od pogodbe:
- pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe,
- pri pogodbah o dobavi avdio ali video posnetkov ali računalniških programov, če je potrošnik odprl varnostni pečat (če pečata ni, velja če je kupec odpakiral originalno embalažo),
- pri pogodbah o dobavi časopisov, revij in periodičnih publikacij,
- Izdelkih za osebno in intimno nego, ki so bili uporabljeni, saj so taki higiensko oporečni (sem sodijo brivniki, masažni aparati, oblačila za hujšanje, rezervne mrežice in noži za brivnike, zobne ščetke...).
Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo. Vaše zahtevke za vračilo blaga bomo v teh primerih obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine ter možnosti, ki nam jih zagotavljajo naši dobavitelji.
Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov (3.odstavek 43d. člen ZVPot).
Podjetje Moj E dom spletna trgovina, Miran Kastelic s.p. (v nadaljevanju ponudnik) spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.
V primeru pritožb, sporov, težav, se kupec na ponudnika lahko obrne na
telefonsko številko 041/440-193, ali po elektronski pošti na
info@mojedom.si. Pritožba se odda preko e-poštnega naslova
info@mojedom.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
- Na vse pritožbe se ponudnik odzove po elektronski pošti ali telefonsko v najkrajšem možnem času in v okviru zakonskih obvez glede na vrsto pritožbe.
- Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
- V kolikor spora ni mogoče rešiti, je za reševanje spora pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.
- Dne 14. 11. 2015 je pričel veljati Zakon o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/2015; v nadaljevanju ZIsRPS). ZIsRPS ureja izvensodno reševanje domačih in čezmejnih sporov med podjetji in potrošniki s posredovanjem izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (v nadaljevanju: izvajalec IRPS).
- Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
- Ponudnik omogoča spletno trgovino na območju Slovenije in na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
GARANCIJA
Vsi izdelki v prodaji imajo garancijo uvoznika oziroma proizvajalca ter zagotovljeno servisiranje in rezervne dele v Sloveniji. Za uveljavljanje garancije in servisno vzdrževanje se lahko obrnete na najbližjega pooblaščenega serviserja. Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji navedeni na garancijskem listu, ki mora biti priložen vsakemu izdelku, ali je vsebovan na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi kopije računa. Garancija praviloma ne velja za: potrošni material, baterije, Ni-Cd in NiMH baterije in akumulatorje, žarnice, diskete, optične medije, video in avdio kasete, varovalke, elektronske komponente, ipd.Garancija ne velja za avdio in video posnetke ter računalniške programe, če je potrošnik odprl varnostni pečat. Za odprtje varnostnega pečata se šteje pretrganje ovojne folije ali razkritje serijske številke. Podatek o garanciji je naveden tudi na strani posameznega artikla. Če tega podatka ni, artikel nima garancije ali pa podatek trenutno ni znan. V tem primeru nas kupec lahko kontaktira, da mu sporočimo aktualne podatke.
Kupec je ob prevzemu dolžan blago preveriti in morebitne nepravilnosti ali poškodbe takoj sporočiti dostavljalcu, nato pa se s podjetjem MojEdom dogovori za zamenjavo blaga ali vračilo kupnine. Naknadne prijave izvengarancijskih napak ali poškodb podjetje ni dolžno obravnavati, saj kasneje ni možno ugotavljati, če je do napak ali poškodb prišlo pred ali po prevzemu blaga.
ODVEZA ODGOVORNOSTI
Vse cene in roki dobave so veljavni šele, ko jih potrdi komercialist s strani MojEdom.si!
Spletna trgovina MojEdom.si deluje po principu kataloške prodaje, podatki o dobavi pa so ustvarjeni na podlagi informacij s strani dobaviteljev artiklov in so informativne narave. Kljub prizadevanju za stalno ažuriranost trgovine in dobavnih rokov se lahko zgodi, da se podatki o lastnostih artiklov, njihovi ceni ali dobavi spremenijo tako hitro, da ne uspemo popraviti podatkov in so artikli še vedno nespremenjeni na seznamu spletne trgovine. V takem primeru bomo kupca obvestili o spremembah in mu omogočili preklic naročila, zamenjavo naročenega artikla ali kakšno drugo dogovorjeno možnost.
Ob ponovni dobavljivosti artikla ne moremo garantirati iste cene, kot jo je imel pred umikom iz prodaje, ker so cene v veliki meri odvisne od dobaviteljev artiklov.
Vse slike artiklov so simbolične in ne zagotavljajo dejanskih lastnosti artiklov.
Pridržujemo si pravico do tipkarskih napak.
PLAČILNI POGOJI
Plačilo po povzetju
Pri plačilu po povzetju naročeno blago plačate ob prevzemu na dogovorjenem naslovu. Plačilo po povzetju je možno samo z gotovino.
Plačilo po predračunu / prek spletne banke
Pri izbranem plačilu po predračunu vam bomo po elektronski pošti poslali predračun s plačilnimi podatki. Ko plačilo predračuna prispe na naš račun, steče postopek dobave v dogovorjenem roku.
Osebni prevzem
Pri izbranem plačilu po predračunu/osebni prevzem vam bomo po elektronski pošti poslali predračun s plačilnimi podatki. Ko plačilo predračuna prispe na naš račun, steče postopek dobave v dogovorjenem roku. Naročeno blago lahko prevzamete na Letališki 32J (Grafo d.o.o.) v Ljubljani. Pred prevzemom vas obvestimo o točnem dnevu in času prevzema. Plačilo z gotovino ali plačilno kartico na prevzemnem mestu ni možno!